טכנולוגיית הנסיעות הארגונית חוללה מהפכה בדרך שבה ארגונים מנהלים את תוכניות הנסיעות שלהם, והפכה את התהליך ליעיל ונוח יותר מתמיד. מכלי הזמנה מקוונים ועד לפלטפורמות לניהול נסיעות. להתקדמות בטכנולוגיית הנסיעות הייתה השפעה משמעותית על ניהול הנסיעות הארגוניות. הנה כמה היבטים מרכזיים של טכנולוגיית הנסיעות הארגוניות

דוחות:

אופיר טורס מספקת ללקוחותיה דוחות נסיעות ארגוניים מקיפים המותאמים לצרכים הספציפיים של הארגון שלכם. הדוחות שלנו מציעים ניתוח מפורט, דוחות ויזואליים ותובנות שמהן תוכלו לייעל את תכנית הנסיעה שלכם, לשלוט בהוצאות ולהניב ערך רב יותר מהנסיעות העסקיות של הארגון. למידע נוסף על מערכת הדוחות

אפליקציות לטלפון הנייד : אפליקציות לנייד הפכו לחלק חיוני מטכנולוגיית הנסיעות הארגונית. אפליקציות אלו מאפשרות לנוסעים לגשת למסלולים שלהם, לקבל עדכוני נסיעות בזמן אמת, לבצע שינויים בהזמנות, לגשת למדיניות נסיעות ולתקשר עם צוותי תמיכה בנסיעות בדרכים.

פלטפורמות לניהול נסיעות: מציעות פתרונות מקיפים לניהול תוכניות נסיעות מקצה לקצה. פלטפורמות אלה מספקות מרכז שבו מנהלי נסיעות יכולים לטפל בניהול מדיניות, משא ומתן עם ספקים, פרופילי נוסעים, דיווח וניתוח. לעתים קרובות הם משתלבים עם מערכות ארגוניות אחרות, כגון כלי ניהול הוצאות ופלטפורמות משאבי אנוש, כדי לייעל תהליכים ולהבטיח דיוק ועקביות נתונים. אנו עובדים עם ComBtas ואחרים.

אמצעי הזמנה אונליין : כלי הזמנה מקוונים (OBTs) מספקים לעובדים פלטפורמה ידידותית למשתמש לחיפוש, השוואה והזמנת טיסות, לינה ושירותי נסיעות אחרים. כלים אלה משתלבים לעתים קרובות עם ספקי נסיעות שונים, ומאפשרים הזמנה ללא תקלות.

כלים אלו מציעים גמישות לעובדים לביצוע סידורי הנסיעות שתואמים את מדיניות החברה תוך מתן אפשרות לשירות עצמי החוסכת זמן. הכלים שעומדים לרשותכם Concur, Cytric ו-GetThere

דילוג לתוכן